طراحی اپلیکیشن کتاب

طراحی اپلیکیشن کتاب



طراحی اپلیکیشن کتاب : با توجه به اینکه هزینه چاپ نشر و کتاب ها بسیار گران شده است. و هم چنین با توجه به حفظ محیط زیست اشاره شده است که درختان کمتری قطع شود. طراحی اپلیکیشن کتاب نیز جایگاه مهمی پیدا کرده است. شما در گذشته باید مسیر زیادی را طی میکردید تا بتوانید به مکانی برای خرید کتاب های مورد نایز خود برسید. از این میان کتاب هایی بود که با ساعت ها جستجو در کتاب فروشی ها نمیتوانسید آن ها را بیابید. و همچنین با توجه به اینکه حمل و نقل کتاب ها و نگهداری از آن سخت است. کتاب های ایبوک طرفداران بیشتری نسبت به کتاب های فیزیکی پیدا کردند.



کتاب خواندن یکی کارهای لذت بخش است که افراد در زمان های فراغت خود آن را انجام میدهند. با طراحی اپلیکیشن کتاب میتوانید همیشگی به کتاب ها دسترسی داشته باشید. شما در زمان رفت و آمد به محل کار خود نیز میتوانید کتاب های مورد علاقه خود را بخوانید. اکثریت مردم دیگر هزینه های زیادی بابت کتاب ها نمیدهند و در عوض از اپلیکیش های کتابخانه استفاده میکنند. با طراحی اپلیکیشن کتاب میتوانید امکانی را فراهم کنید تا افراد در یک بستر به تمامی کتاب های ممکن دسترسسی داشته باشند و نقش یک کتابخانه آنلاین را داشته باشید.



طراحی اپلیکیشن کتاب خوان



شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن در خدمت است تا طراحی سایت کتابخانه آنلاین و طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو و طاقچه را برای شما انجام دهد. اپلیکیشن کتاب خوانی شامل تنوع بسیار زیاد کناب اعم از متنی و صوتی است. شما میتوانید به دسته بندی های بیشتری از کتاب های چاپ شده داشته باشید.



طراحی اپلیکیشن کتاب امکان جستجوی بسیار خوبی را دارد که به همه مخاطبان کمک بزرگی میکند. زیرایکی از دغدغه ها در کتابفروشی ها جستجو و انتخاب کتاب است. همچنین شما میتوانید بی نهایت کتاب را تنها در گوشی تلفن خود بدون اینکه هجمی اشغال کند داشته باشید. برای شما پیش آمه است که در انتخا و مطالعه یک کتاب مردد بوده اید. میتوانید با مراجعه به بخش نظرات و امتیازدهی ها کیفیت یک کتاب را از نظر افراد مختلف بسنجید.



شما میتوانید با طاری اپلیکیشن کتاب خوانی، این امکان را فراهم کنید تا کاربران کتابخانه شخص خود را با قابلیت های مختلف ایجاد نمایند. شما میتوانید در نسخه الکرتونیکی کتاب ها در نرم افزار تغغیراتی اعم از نوشتن، هایلایت، اضافه کردن بخش خلاصه و غیره قرار دهید. برای اطلاع از قیمت ساخت اپکلیشن کتاب میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.



خدمات ارائه دهنده شرکت



معروف ترین اپلیکیشن های کتاب

کتابراه

یکی از اپلیکیش های برتر در زمینه کتاب های EBook اپ کتابره است. این اپلیکیشن نسبت به دو اپلیکیش طاقچه و فیدیبو پشتیبانی به مراتب بهتری ارائه داده است. اما با این کتاب های کمتری دارد برای جذب مخاطبان بیشتر هفته ای یک کتاب رایگان در اختیار افراد قرار میدهد. و قابلیتهای خوبی دارد که افراد زیادی از آن استفاده میکنند.

طراحی اپلیکیشن مشابه  فیدیبو

نرم افزار فیدیبو یکی از نرم افزارهای محوب کتابخوانی است که بارعایتحق نشر، اجازه دانلود و مطالعهکتاب را نیز به کاربر میدهد.شما میتوانید بدون نیاز به اینترنت کتاب موردنظر خود را مطالعه نمایید. وود پادکست ها و کتا بهای صوتی نیز بسیار مهم است که بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.



شما میتوانید به هزاران کتاب به صورت راگیان دسترسی داشتهباشید و در مودر هر کتاب نظرات و امنتیاز خود را ثبت نمایید. قابلیت جستجو این اپلیکین بسیار حرفه ای است. جهت طراحی اپلیکیشن مشابه فیدیبو میتوانید با تیم مشاوران ما در تماس باشید. این اپلیکیشن یکی از بهترین فروشگاهی اینترنتی کتاب است.

ساخت اپ  مشابه طاقچه

طاقچه نیز یکی از اپلیکیشن های معرف در زمینه کتاب است که با ناشران زیادی همکاری دارد. شما میتوانید کتاب ها را به صورت قاونی خریداری کرده و دانلودنمایید. شما میتوانید در بخش عضویت طاقچه بی نهایت، به ازای پرداخت هزینه ای، به بی نهایت کتاب به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. در این اپلکیشن این امکان به وجود آمده است که افراد در خارج از کشور نیز بتوانند خرید خود را انجام دهند.

طراحی اپلیکیشن کتاب فروشی



صاحبان کتابفروشی میتوانند اپلیکیشنی داشته باشند که کتاب های خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانند. این کتاب ها میتواند به دو صورت فیزیکی و ابوک به فروش رسانده شود. طراحی اپلیکیشن کتاب فروشی برای شما که صاحب یک کتابفروشی هستید لازم است. شما میتوانید از این طریق کتاب های بیشتری را به فروش بگذارید. و نسبت به رقیبان خود در صنعت فروش کتاب، بهتر و هوشمندانه تر عمل کنید. شما میتوانید به مناست های مختلف کد تخفیف ارسال نمایید. تا افراد با این کدها که شده خواستار ورود به اپلیکیشن و مطالعه کتاب کنند. به توجه به اینکه استفاده مردم از تلفن همراه زیادی شده است. در کنار سایت ها افراد از اپلیکینش ها نیز استفاده میکنند. بنابراین بهتر است که در ماین اپلیکیشن هایی که دارند اپلیکیشن شما نیز برای خرید کتاب نیز داشته باشند.



صاحبان متابفروشی ها نیاز دارند که امکان خرید آنلاین برای کتاب های خود را نیز داشته باشند. زیرا افراد بیشتر خرید های خود را از فضای مجازی انجام میدهند. شما میتوانید با ساخت اینبرنامه کتاب های خود راپیشنهاد داده و به فروش برسانید. دسته بندی موضوعی و جستجوی سریع تاب ها یکی از قابلیت های مهم است که در کتابفروشی ها وجود ندارد. شما میتوانید این امکان را فراهم کنید که افراد با پرداخت هزینه، PDF کتاب را دانلود نمایند. با ارئه کدهای تخفیف و اطلاع رسانی از طریق اپلیکیشن میتوانید موج زیاید از مخاطبان را به خود جل نمایید.



ساخت اپلیکیشن کتاب



شرکت دئووب ا تجربه و دانشی که دارد مفتخر است که برای ساخت و طراحی اپلیکیش های مشابه طاقچه یا فیدیب. در خدمات شما باشد. با ساخت اپلیکیشن کتابخوان میتوانید پایگاه داده ای از هزاران کتاب در اختیار مدم قرار دهید. که در هز زمان و مکانی که میخواهند به آن ها دسترسی داشته باشند. افراد میتوانند مانند کتابخانه فیزیکی، یک کتابخانه مجازی برای خود ایجاد نمایند که قابلیت جستجو خواندن کتاب در آن به مراتب آسان تر است. شرکت دئووب اپلیکیشن کتابی برای شما طراحی میکند که قابلیت های مفید نرم افزارهای فیدیبو، طاقچه و کتاب راه را داشته باشد. البته بهتر است که از ایده های خلاقانه خود نیز برای ساخت این اپ استفاده نمایید.



شما میتوانید علاوه بر اینکه با نشاران زیادی همکاری دارید با مدارس و دانشگاه ها هکاری داشته و بخواهید که امکان خرید کتاب های الترونیکی از طریق اپلیکیشن شما را به دانشجویان و دانش آموزان خود پیشنهاد دهند. طراحی سایت کتاب فروشی نیز در کتار طراحی اپلیکیشن فروش کتاب مهم است. زیرا بسیاری از افراد باید با جستجو در گوگل شما را بیابند. شما از این طریق میتوانیدمخاطبان خود را افزایش دهید.



 



طراحی اپلیکیشن کتاب

مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

کتاب های صوتی

شما میتوانید در هر زمان و مکانی که هستید با اتصال به اپلیکیشن کتاب، کتاب های صوتی خود را گوش کرده و لذت ببرید. کتاب های صوتی نیز از طرفداران زیادی برخوردار اس بنابراین با فراهم کردن این بخش قابلیت بسیار مثبت و کاربردی به اپ خود اضافه کرده اید.



قیمت ارزان یا رایگان کتاب

همانطور که میدانید قیت کتاب ها بسیار بالا رفته است. به همین دلیل بسیاری از افراد به متاب های الکرتونیکی روی آروده اند. قیمت این کتاب ها یا رایگان و یا اینکه بسیار ارزان است. و شما میتوانید تعداد زیادی کتاب دانلود کدره و مطالعه کنید.



برخورداری از تخفیف

تخفیف همیشه باعث افزایش رضایتمندی کاربران شده است. شما میتوانید با تخفیف بر روی کتاب های مختلف، افراد را دعوت به خواندن کتاب های پرطدفار کنید. و با این روش به فرهنگ جامعه نیز کمک زیادی کرده اید. شما میتوانید تخفیفات را به صورت دوره ای یا مناسبتی قرار دهید تا افراد برای مشاهده تخفیف خا وارد اپلیکیشن شما شوند.



مرجعی بی نهایت از کتاب

هر کتابفروشی یا کتابخانه با توجه به فضایی که دارد تعداد مشخصی کتاب را نگهداری میکند. اما در اپلیکیشن کتاب شما محدودیت ندارید هر تعدادی که کتاب میخواهید را میتوانید در اپلیکیشن خود اضافه کنید. تنوع موضوعات کتاب در اپلیکیش های کتاب بیش از کتابفروشی هاست. شما میتوانید از هر رشته ای شامل روانشانسی، ریاصی، پزشکی، داستان و غیره کتاب در اپلیکیشن خود داشته باشید. که همین تنوع باعث جذب افراد بسیار زیادی خواهد شد. زیرا اگر افراد کتاب در حیطی موردنظر خود را پیدا کنند به سراغ دیگر کتاب ها نمیروند.



همیشه در دسترس

یکی از مزایای طراجی اپلیکیشن کتاب در دسترس بودن کتاب ها است. شما میتوانید در هز زمان و مکانی که میخواهید به کتاب های موردنظر خود دسترس داشته و شروع به مطالعه نمایید. افراد زیادی هستند که در سفر به سر میبرند این افراد تنها با یک تلفن همراه خود میتوانند کتاب های متنوع را مطالعه نمایند. لازم به ذکر است که باید امکان مطالعه آفلاین نیز برای افراد قرار دهید.



امکان خرید کاربران خارج از کشور

افرادی که در خراج از کشور هستند به کتاب های فارسی زبان دسترسی ندارند. شما میتوانید از این طریق امکانی را فراه کنید که افراد در سراسر دنیا به کتاب های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.





طراحی اپلیکیشن کتاب صوتی



با طارحی و ساخت اپلیکیشن کتاب میتوانید امکان ساخت تابخانه همراه را برای افراد فراهم کنید. با توجه به موضوعات کتاب شما میتوانید مخاطبان مختلفی داشته باشید. بنابراین این افراد میتوانند از هر زمان و یا مکانی که هستند به اپ شما متصل شوند و اوغات خود را سپری کنند. شما یک راهکار کم هزینه و مقرونه  به صرفه در اختایر کاربران قرار میدهید. که بدون اینکه فضایی برای کتاب هاداشته باشید میتوانید همیشگی آن را در گوشی همراه داشته و به هرجایی که میخواهید منتقل کنید. کتابخوانی آنلاین باعث حفظ محیط زیست میشود یرا درختان کمتری قطع میشوند.



با ساخت اپلیکیشن کتابخوان میتوانیدحس خوبی را به کاربارن منتقل کنید.و کاربران نیز در عوض هزینهآن را پرداخت میکنند و شما به درآمد مرسید. شما میتوانید هنگام رانندگی، کار واستراحت کتاب های صوتی خود راگوش کنید. که برای هر قشری مناسب و انگیزه بخش است.



نکات در هنگام طراحی اپلیکیشن کتاب



میتوانید قبل از خرید کتاب، بخشی را به صورت راگیان در اختیار کاربران قرار دهید تا بتوانند بخشی از کتاب را خوانده و در صورتتمایلاقدام به خرید کنند. شما نیز در کتابفروشی ها نیز به صفحات کتاب دسترسی داشته بعد آن راخریداری میکنید.

میتوانید در بخش خواندن کتاب، امکانات وقابلیت هایی نظیر تغییر فونت و پس زمینه، امکان هایلایت کردن و غیره قرار دهید که این امکانات بسیار ضروری هستند.

افراد میتوانند در هر بخشی که نیازدارند یادداشتی راقرار دهند. و در آنخلاصه ای کتاب را بنویسند.

کاربر بایدبتواند  بعد از ورود در ادامه متن قبلی، کتاب موردنظر خود رامشاهده نماید.

- نکته مهم این است که با ساخت اپلیکیشن کتاب درختان کمتری برای انتشار کتاب بریده میشوند.



کتاب الکترونیک یا Ebook چیست



کتاب الکترونیکی یا EBOOk کتابی است که به صورت غیر فیزیکی وجود دارد. و شما میتوانید آن را در وسایل الکترونیکی مانند تلفن های همراه ، تبلت، لپتاپ ذخیره کنید. شما فایل موردنظر کتابی که میخواهید را خریداری کرده و آن را به وسیله نرم افزارهایی مانند Adobe reade باز گشایی میکنید. این کتاب ها مانند نسخه فیزیکی شان است با این تفاوت که شما نمیتوانید کتاب را لمس کنید. و صرفا مطالب آن را خوانده و تصاویر آن را مشاهده میکنید.



ممکن است شما جزو افرادی باشید که مطالب مهم در کتاب ها را هایلایت میکنید. این کار در کتاب های الکترونیکی امکان پذیر است فقط کافی است که نرم افزارهای مناسب برای کتاب خوانی استفاده کنید. اپلیکیش های کتاب خوانی زیادی وجود دارند که تعدادی از آن ها نیز شامل ویدیو یا صدا نیز سهتند و به صورت چند منظوره عمل میکنند. فروش کتاب های الکرتونیکی در حال حاضر یکی از فرصت های خوب برای کسب درآمد است. طراجی اپلیکیشن کتاب نیز ابزاری برای این کار است.



روش های کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن کتاب

روش های مختلفی برای کسب درآمد از طراحی اپلیکیشن وجود دارد. یکی از روش ها ساخت اپلیکیشن کتاب است. شما با قرار دادن تعداد زیادی کتاب میتوانید از طریق پرداخت هزینه برای دانبود کتاب ها ، درآمد داشتهباشید. میتوانید بعضی از کتاب ها را به صورت رایگان قرار دهید و بعضی نیز به صورت پولی بگذارید. از طریق تبلیغات نیز میتوانید بهصورت نوتفیکیشن یا درون برنامه ای درآمدی داشته باشید.



 



 




https://www.dewoweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8/

Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در رشت

طراحی سایت در تبریز